preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2032539
Ovaj mjesec: 2946
Ovaj tjedan: 1108
Danas: 199
Čajanka s tetom Julijom

Tko je teta Julia?

Riječ je o Juliji Donaldson, popularnoj britanskoj spisateljici koja je poznata po svojim duhovitim i zabavnim pričama i likovima poput Grubzona, Supergliste, Prutimira i ostalih. Kroz ovaj projekt želi se učenike inspirirati djelima Julije Donaldson i pobuditi ljubav za čitanjem znanjem i stvaranjem.

Današnje digitalne generacije učenike sve manje čitaju stoga se slikovnicama Julije Donaldson i raznim aktivnostima nakon čitanja žele stvoriti navike čitanja i ljubav prema pisanoj riječi.

Julijine slikovnice čitat će se uz čaj i kekse. Učenici će upoznati neka od najpoznatijih djela omiljene dječje spisateljice Julije Donaldson. Na taj će način steći interes za čitanje i razviti pozitivan odnos prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena. Učenici će usvojiti nove riječi te tako bogatiti rječnik kako na materinjem tako i na stranom jeziku. Njene priče potiču učenike na odvažnost, hrabrost i razvoj pozitivne slike o sebi (samopoštovanje). Nakon čitanja učenici će se kreativno izraziti u likovnom i dramskom području na poticaj iz knjige.

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čajanka s tetom Julijom: Zog – najmarljiviji zmaj u školi
Autor: Snježana Mihočka, 20. 3. 2024.

Čajanku s tetom Julijom ovog smo mjeseca obilježili čitanjem priče o Zogu – najmarljivijem zmaju u Zmajskoj školi. Prvo smo započeli motivacijsku priču što zmajevi uče u zmajskoj školi. Učenici su olujom ideja došli do zaključka da zmajevi uče letjeti, boriti se s drugim zmajevima, zmajsku riku, hukati vatru i još mnogo toga. Potom je uslijedilo čitanje priče o Zogu. 


 

Zog je najmarljiviji zmaj u školi i silno se trudi zaslužiti zlatnu zvijezdu. Sklon je nezgodama pa uvijek nešto pođe po zlu stoga se njegov san o zvijezdi čini nedostižan. U prvom razredu sudario se s drvetom prilikom vježbe letenja, zatim je ostao bez glasa nakon što je vježbao rikati, a onda mu se zapalilo krilo dok je vježbao hukati. Svaki puta kada je doživio nezgodu pojavila se tajanstvena djevojčica koja mu je pružila prvu pomoć i liječila mu rane. Kada je Zog došao do četvrtog razreda zmajske škole, zmajevi su dobili drevni zadatak – oteti kraljevinu. Iako se silno trudio, Zog nije mogao izvršiti taj zadatak. Kako to biva u svakoj priči, dogodio se obrat kada je tajanstvena djevojčica zapravo kraljevina Zlatka koja mu je pružila pomoć da ju otme i tako zasluži svoju zlatnu zvijezdu. Zahvaljujući njenoj pomoći naš zmaj iz priče prošao je svoj posljednji test i zavrijedio zlatnu zvijezdu koju mu je dodijelila učiteljica Zmajić. U priči se pojavljuje i lik viteza Velikog Brzojaše koji svojom hrabrošću i odlučnošću dolazi spasiti „otetu“ kraljevinu.

 

 

Nakon čitanja priče učenici su iznosili svoje dojmove. Priča im se činila duhovita i zabavna te su se poistovjetili s mladim zmajem koji pokušava zavrijediti najvišu od svih nagrada u Zmajskoj školi – zlatnu zvijezdu. Iako se pokazalo da to nije nimalo lagan zadatak, Zog nije odustao, već je hrabro ustrajao u svom cilju da bude što bolji i da za trud i upornost bude nagrađen. Učenici su potom rješavali zadatke vezane uz priču te pisali pismo roditeljima u kojem objašnjavaju zašto je dobro imati zmaja za kućnog ljubimca. Bilo je raznih kreativnih ideja poput onih da bi uštedjeli plin jer bi im zmaj zagrijavao kuću, pisao domaće zadaće, prevozio ih do škole, treninga i bio njihov prijatelj. Za kraj čajanke pogledali smo animirani film o Zogu te usporedili sličnosti i razlike između knjige i filma. Gledajući animirani film učenici su uživali ispijajući voćni čaja i sladili se ukusnim keksićima.

 

 

Učiteljica u produženom boravku Antonella Fučkar





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju