« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U druženju sa školskom knjižničarkom učenici 2. a, b, c razreda matične škole i 2. razreda PŠ Vinica proučavali su dječje časopise kao vrstu tiska namijenjenog mladim čitateljima.
Naučili su razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i knjige. Analizirajući naslovnicu i sadržaj časopisa, utvrdili su poučava li časopis, zabavlja, donosi li pretežito književne tekstove ili je pak vezan za učenike i zbivanja u jednoj školi tijekom školske godine. Prema sadržaju odredili su kojoj od tri osnovne vrste dječjih časopisa pripada časopis što ga imaju pred sobom; zabavno-poučni, književni ili školski list. Naveli su i osobe važne za nastanak časopisa – novinare i urednike. Učenje o obilježjima dječjih časopisa poslužilo je kao motivacija i poticaj za čitanje časopisa u slobodno vrijeme u cilju razvijanja i poboljšanja vještine čitanja potrebne za uspješno učenje.