« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U ponedjeljak i utorak 13. i 14. prosinca 2021. u školskoj knjižnici održane su radionice s društvenom i STEM grupom darovitih učenika na temu uloge neverbalne komunikacije u komunikacijskom procesu.
Na radionicama s knjižničarkom učenici su se upoznali s vidovima, osobitostima i ulogom neverbalne komunikacije u procesu sporazumijevanja. U raznolikim vježbama isprobali su prenijeti odnosno razumjeti poruku prenesenu neverbalnim kanalima – mimikom, gestama, govorom tijela, parajezikom. Pokušali su prepoznati osnovne emocije na temelju univerzalne ekspresije lica u svim kulturama te raspoznati pravi od lažnog osmijeha. Isprobali su kako neverbalnom komunikacijom možemo utjecati na sugovornike te se upoznali s pojmom nekongruentnih obavijesti. Testirali su svoju vještinu aktivnog slušanja i opažanja nejezičnih signala kao osnovnih pretpostavki uspješne komunikacije. Upoznali su se također s nekima od poželjnih i nepoželjnih gesta u različitim kulturama kao i mogućnošću da ista gesta u različitim kulturama može imati različito značenje te tako dovesti do zbunjujućih situacija u procesu razumijevanja poruke.
Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.