preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2036931
Ovaj mjesec: 7338
Ovaj tjedan: 2662
Danas: 1650
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježen Svjetski dan pripovijedanja
Autor: Snježana Mihočka, 20. 3. 2024.

Povodom Svjetskog dana pripovijedanja, koji se obilježava 20. ožujka, učenici 3.a i 4.b razreda sudjelovali su na radionicama pripovijedanja i pričanja priča. Cilj radionica bio je poticanje asocijativnog mišljenja te vježbanje jezičnih, govornih i pripovjednih vještina.


 

Učenici 3.a razreda koji sudjeluju u projektu Čitanje ne poznaje granice, pod vodstvom učiteljice Nine Galinec i knjižničarke Nikoline Sabolić, gostovali su u 4.b razredu, kojem su u formi japanskog uličnog kazališta i pripovijedanja – kamishibai ispričali priču Kako zagrliti ježa. Priča je nastala prema istoimenoj slikovnici slovenskih autora Jane Bauer i Petra Škerla, koju su učenici čitali u sklopu rada na projektu u suradnji sa slovenskom školom Olge Meglič iz Ptuja. Učenici su prepričali sadržaj priče za koju su izradili vlastite ilustracije te je prikazali priču pomoću kutije za pripovijedanje – butai.

 

 

Učenici 4.b razreda koji sudjeluju u projektu Naša mala knjižnica, pod vodstvom učiteljice Jasne Tolnaj i knjižničarke Nikoline Sabolić, sudjelovali su na radionici pripovijedanja. Radionica je započela smišljanjem asocijacija na zadani motiv, u grupi i individualno. Nakon toga su pomoću slikovnih kartica pokušali grupno osmisliti priču povezujući rečenice u pripovjedni oblik. Za kraj su po uzoru na društvenu igru Alias opisivali motiv dobiven na kartici, dok su ostali učenici trebali pogoditi o kojem je motivu riječ.

 

 

Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.

knjižničarka mentorica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju