preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

E-knjige

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2038179
Ovaj mjesec: 8586
Ovaj tjedan: 3910
Danas: 278
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Održan je drugi prekogranični Okrugli stol u okviru projekta Knowledge Well
Autor: Saša Špoljarić, 7. 1. 2021.

Projekt Knowledge Well  za poticanje rada s darovitim učenicima, čiji je nositelj grad Koprivnica, nastavljen je održavanjem drugog Okruglog stola 7. siječnja 2020. Iz poznatih epidemioloških razloga i ovaj puta odvijao se online, a na njemu su sudjelovali članovi projektnih timova iz Mađarske i Hrvatske koji razvijaju centar izvrsnosti za tehničke znanosti – matematiku i informacijsko-komunikacijsku tehnologiju. U timu naše škole koji sačinjavanju učitelji Rajna Franjo, Mihael Kivač, Saša Špoljarić i psihologinja Renata Glavica, sudjeluje i vanjski stručnjak – mentor u Projektu, Tomislav Leček, magistar informatike koji radi u Centru izvrsnosti Varaždinske županije. Na Mađarskoj strani tim osnovne škole iz Heviza predvodila je mentorica Julianna  Huber, profesorica matematike na Sveučilištu u Gyeru.


Prekogranični okrugli stolovi u ovom projektu imaju za cilj razmjenu znanja i planiranje aktivnosti namijenjenih poticanju razvoja darovitih učenika. Nakon što smo se na prvom susretu upoznali te iznijeli svoja očekivanja i planove, ovaj puta smo nastojali međusobno uskladiti aktivnosti koje će se provoditi u područjima matematike i informatike. Trebalo je provjeriti koje nastavne sadržaje iz navedenih predmeta učenici u Mađarskoj i Hrvatskoj obrađuju u redovitoj nastavi, a potom dogovoriti teme te načine njihovog produbljivanja i proširivanja. U prvom dijelu ovog virtualnog susreta upoznali smo se sa sustavom osnovnog školovanja i rada s darovitim učenicima u Mađarskoj. I oni imaju osmogodišnje obvezno školovanje, niže razrede od prvog do četvrtog i više od petog do osmog, ali svi imaju cjelodnevnu nastavu tako da učenici borave u školi do 16 sati. Nemaju izborne predmete, svi su obvezni, ali imaju mogućnost u radnom planu uvesti dopunske predmete, npr. strane jezike. Svaka škola sastavlja svoj radni plan za školsku godinu na temelju preporuka Ministarstva ljudskih resursa, kamo pripada obrazovanje. Tjedna satnica matematike u petom i šestom razredu može biti od 3 do 5 sati, a informatike 1 do 2 sata, o čemu svaka škola samostalno odlučuje. U Mađarskoj postoji Nacionalni centar za darovite učenike koji organizira Talent točke u svim županijama, u nekim gradovima postoje i dvije Talent točke, kao npr. u Pećuhu. Svaka škola može biti Talent točka ako ispunjava predviđene kriterije. Također imaju Mađarski savez talentiranih učenika koji provodi tzv. Tutor program u koji je uključeno više tisuća učenika.

Organizator i koordinator okruglih stolova je Bojan Solomun, ujedno i voditelj projekta Knowledge Well.

                                                                                      Fotografija: Saša Špoljarić

                                                                                             Tekst: Renata Glavica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju